fitness Jastrzębie-Zdrój
fitness main zdj

Chcesz poćwiczyć fitness w miłej atmosferze?

Przyjdź do nas!

Nasz  "FITNESS-KASIA", to miejsce do wspólnego, aktywnego ruchu  o którym ciągle zapominamy w dzisiejszych czasach, a aktywność fizyczna nie tylko pomaga skutecznie walczyć z nadwagą i otyłością, ale wpływa także korzystnie na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka.

Oferta "FITNESS-KASIA" ma zapewnić Wam różnorodność zajęć, ale przede wszystkim służyć zdrowiu i zgrabnej sylwetce.

Fitness, to przede wszystkim świadome modelowanie własnej sylwetki, to ćwiczenia wydolnościowe, pobudzajace metabolizm oraz wydolność Twojego organizmu. Te ćwiczenia wprowadzą Cię w swietny nastrój, pozytywnie wpłyną na Twoje zdrowie, psychikę i samopoczucie. Dzięki nim i panujacej u nas atmosferze odstresujesz się, nabierzesz dystansu i sił na zmagania z wyzwaniami kolejnego dnia.

Zapraszamy bardzo serdecznie, przyjdzcie i same zobaczcie.

Wiadomości
Uwaga !!!!!

Proszę zapisywać się na zajęcia ZUMBY do godziny 16.00 w dniu zajęć (środa 18.10 Al. Piłsudskiego 6)

Dodano: 2017-01-14 08:49:38
Zajęcia podczas ferii zimowych

Serdecznie zapraszam na zajęcia fitness wg grafiku ;) nie odbędą  się jedynie zajęcia w ZS nr 2 na ul. Poznańskiej ponieważ szkoła podczas ferii zimowych (16  -27 01.2017 ) jest nieczynna. Za utrudnienia przepraszamy i zapraszamy na Al. Pilsudskiego 6 i Mosir . :)

 

Dodano: 2017-01-14 08:47:47
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA

Układając codzienne menu przestrzegaj kilku ważnych zasad.

 

  1. Staraj się tak komponować posiłki, aby w każdym znajdowały się warzywa lub owoce, produkty zbożowe, nabiał oraz mięso, wędliny lub ryby. w ten sposób zyskasz pewność, że potrawy pokryją zapotrzebowanie organizmu na wszystkie niezbędne pierwiastki.
  2. Nie przygotowuj sokow owocowych i dań warzywnych na zapas. Tylko świeżo przyrządzone produkty z tej grupy zawierają jakiekolwiek wartości odżywcze. Na następny dzień bez uszczerbku dla smaku i jakości pozywienia można zostawić zupy i potrawy mięsne lub ryby.
  3. Zawsze zwracaj uwage na to,  jaką żywność kupujesz. Dokładnie czytaj etykiety i wybieraj te produkty, ktore zawierają jak najmniej sztucznych barwników i konserwantów.
  4. Zawsze miej na uwadze tzw. sezonowość warzyw i owoców. w związku z tym nigdy nie kupuj truskawek zimą, lecz wyłącznie wtedy, gdy dojrzewają w naturze.
  5. Staraj się jeść zawsze o stałych porach.

 

Dodano: 2013-03-03 22:42:16
Kiedy ćwiczyć : na czczo czy po posiłku?

Wydaje Ci się, że podczas gimnastyki na czczo szybciej spalasz tkanke tłuszczową? Nic podobnego! Podczas tych ćwiczeń organizm, zamiast tluszczu, jako źródło energii wykorzystuje mięśnie. Z pustym żołądkiem szybciej opadniesz z sił. Zjedz więc przedtem śniadanie lub przynajmniej banana.

Dodano: 2013-03-03 22:19:16