fitness Jastrzębie-Zdrój
fitness main zdj

Chcesz poćwiczyć fitness w miłej atmosferze?

Przyjdź do nas!

Nasz  "FITNESS-KASIA", to miejsce do wspólnego, aktywnego ruchu  o którym ciągle zapominamy w dzisiejszych czasach, a aktywność fizyczna nie tylko pomaga skutecznie walczyć z nadwagą i otyłością, ale wpływa także korzystnie na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka.

Oferta "FITNESS-KASIA" ma zapewnić Wam różnorodność zajęć, ale przede wszystkim służyć zdrowiu i zgrabnej sylwetce.

Fitness, to przede wszystkim świadome modelowanie własnej sylwetki, to ćwiczenia wydolnościowe, pobudzajace metabolizm oraz wydolność Twojego organizmu. Te ćwiczenia wprowadzą Cię w swietny nastrój, pozytywnie wpłyną na Twoje zdrowie, psychikę i samopoczucie. Dzięki nim i panujacej u nas atmosferze odstresujesz się, nabierzesz dystansu i sił na zmagania z wyzwaniami kolejnego dnia.

Zapraszamy bardzo serdecznie, przyjdzcie i same zobaczcie.

Wiadomości
Sałatka z kaszą gryczaną

Woreczek kaszy gryczanej, jedna cebula, kostka białego sera chudego, słonecznik, sól, pieprz, pietruszka.

Kasze ugotować, cebule pokroić w kostke usmazyć, biały ser pokroić, słonecznik podsmazyć na patelni. Wszystkie składniki zmieszać, dosmakować solą, pieprzem, posypać pietruszka :) smacznego 

Dodano: 2017-03-16 20:37:13
Bądź Fit na wiosnę

Serdecznie zapraszam na kolejna aktywna sobote :) 

04.03.2017 Al. Piłsudskiego 6 ruszamy o godzinie 15.00 

więcej informacji na plakacie w zakładce GALERIA :)

serdecznie zapraszamy 

Dodano: 2017-02-24 23:45:23
Uwaga !!!!!

Proszę zapisywać się na zajęcia ZUMBY do godziny 16.00 w dniu zajęć (środa 18.10 Al. Piłsudskiego 6)

Dodano: 2017-01-14 08:49:38
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA

Układając codzienne menu przestrzegaj kilku ważnych zasad.

 

  1. Staraj się tak komponować posiłki, aby w każdym znajdowały się warzywa lub owoce, produkty zbożowe, nabiał oraz mięso, wędliny lub ryby. w ten sposób zyskasz pewność, że potrawy pokryją zapotrzebowanie organizmu na wszystkie niezbędne pierwiastki.
  2. Nie przygotowuj sokow owocowych i dań warzywnych na zapas. Tylko świeżo przyrządzone produkty z tej grupy zawierają jakiekolwiek wartości odżywcze. Na następny dzień bez uszczerbku dla smaku i jakości pozywienia można zostawić zupy i potrawy mięsne lub ryby.
  3. Zawsze zwracaj uwage na to,  jaką żywność kupujesz. Dokładnie czytaj etykiety i wybieraj te produkty, ktore zawierają jak najmniej sztucznych barwników i konserwantów.
  4. Zawsze miej na uwadze tzw. sezonowość warzyw i owoców. w związku z tym nigdy nie kupuj truskawek zimą, lecz wyłącznie wtedy, gdy dojrzewają w naturze.
  5. Staraj się jeść zawsze o stałych porach.

 

Dodano: 2013-03-03 22:42:16